Zapewniamy bezpieczeństwo
Przystosowanie budynku w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 i zapewnienia bezpieczeństwa osób w nim przebywających. (nie dotyczy powierzchni wynajmowanych, posiadających niezależne wejścia do budynku)
W związku z obowiązującym stanem epidemicznym dotyczącym rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 wprowadza się ograniczenia dotyczące przebywania w budynku Izby.
W budynku Izby mogą przebywać wyłącznie:
1. Pracownicy WIR, którzy wypełniają swoje obowiązki służbowe,
2. Pracownicy Cechów, mających swoje siedziby w budynku Izby w czasie wypełniania obowiązków służbowych,
3. Osoby postronne, interesanci wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym, bądź mailowym umówieniu spotkania (dotyczy to również osób wizytujących biura Cechów)
4. Osoby wchodzące do budynku są zobowiązane:
-
poddać się pomiarowi temperatury ciała (wartość pomiaru nie może przekroczyć 38 st. Celsjusza),
-
wpisać się do ewidencji gości, z podaniem daty, godziny, imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz celu wizyty,
-
stosować maseczki ochronne w czasie przebywania na powierzchniach ogólnodostępnych (korytarze, klatki schodowe, itp.)
-
dezynfekować ręce przy wejściu i przy wyjściu z budynku.
5. Korespondencja i przesyłki
-
Pracownicy Poczty Polskiej oraz firm kurierskich przekazują adresatom dostarczone przesyłki w przedsionku holu Izby.
-
Przesyłki pocztowe lub kurierskie, adresowanie do Izby, po fizycznym odebraniu przez Kancelarię są przechowywane przez 2 dni w zamkniętym pojemniku. Po 2 dniach kwarantanny mogą zostać otwarte i przyjęte.
-
Przesyłki adresowanie do biur Cechów odbierane są przez pracowników Cechów. W przypadku braku obecności adresata, w stosunku do przesyłki będzie miał zastosowanie pkt. 5.b.
6. Dokumentacja dostarczana osobiście:
-
Dokumentacja egzaminacyjna dostarczana do Wydziału Oświaty WIR będzie składana przez interesariuszy w zabezpieczonej skrzyni podawczej znajdującej się w przedsionku holu Izby. Dokumentacja musi być umieszczona w zamkniętej kopercie. Odebrana dokumentacja, podobnie jak przesyłki pocztowe, musi przejść 2 dniową kwarantannę.
-
Pozostała dokumentacja adresowana do WIR podlega procedurze takiej jak dokumentacja egzaminacyjna.
-
Dokumentacja dla biur Cechów odbierana jest tylko i wyłącznie przez pracownika Cechu.
7. Dostawy i zaopatrzenie
-
Obsługą dostaw i zaopatrzenia dla WIR zajmują się pracownicy Wydziału Administracyjno-Gospodarczego WIR.
-
Dostawy dla biur Cechów obsługiwane są wyłącznie przez pracowników Cechów.
Organizacja biur i zasady BHP w budynku.
1. Biura
-
W biurach poszczególne stanowiska pracy powinny być rozmieszczone tak, aby odległość między nimi wynosiła min. 1,5 m
-
W przypadku, gdy nie ma możliwości przystosowania pomieszczenia w taki sposób, należy wprowadzić pracę zdalną naprzemienną
-
W przypadku, gdy konieczny będzie kontakt z interesariuszami, pracownicy muszą być zabezpieczeni zgodnie z ogólnodostępnymi wytycznymi sanitarnymi (podobnie jak w sklepach, aptekach)
2. Powierzchnie ogólnodostępne
-
Drzwi wejściowe do budynku w miarę możliwości powinny być otwarte, tak, aby nie było konieczności dotykania klamek przez osoby wchodzące i wychodzące,
-
Przy wejściach do budynku należy umieścić urządzenia do obowiązkowej dezynfekcji rąk dla osób wchodzących do i wychodzących z budynku,
-
Wszystkie powierzchnie, na których może osadzać się wirus powinny być regularnie dezynfekowane, dotyczy to w szczególności parapetów, krzeseł, stolików itp.
-
Krzesła na korytarzach muszą być ustawione tak, aby odległość między nimi wynosiła min. 1,5 m
-
Ograniczona zostaje ilość osób, które mogą jednocześnie przebywać w toalecie do połowy liczby kabin i/lub pisuarów. Stosowna informacja musi być umieszczona na drzwiach toalety.
-
Wszystkie toalety muszą być sprzątane co godzinę
-
Toalety muszą być wyposażone w urządzenia do dezynfekcji rąk
3. Sale konferencyjno-egzaminacyjne
-
Liczba miejsc w sali musi być ograniczona tak, aby, odległość między stanowiskami wynosiła min. 1,5 m.,
-
Informacja o maksymalnej liczbie osób mogących przebywać jednocześnie w sali musi być umieszczona na każdych drzwiach wejściowych do Sali,
-
Sale muszą być regularnie wietrzone, a wszystkie powierzchnie z którymi mają kontakt osoby w nich przebywające (stoły, krzesła, itp.) muszą być po każdorazowo dezynfekowane po zakończeniu spotkania.
4. REGULAMIN BEZPIECZEŃSTWA ORGANIZACJI EGZAMINÓW W OKRESIE PANDEMII COVID-19 - do pobrania
Dyrektor Izby Tomasz Wika
Poniżej podajemy do wiadomości adresy e-mail i numery telefonów służbowych.
SEKRETARIAT
sekretariat@irpoznan.com.pl
Tel: 603 370 089
Zastępca Dyrektora Izby
Wiesław Ratajczak
wieslaw.ratajczak@irpoznan.com.pl
tel. 607 082 794
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
administracja@irpoznan.com.pl
tel.: 512 478 558, 501 131 761
Wydział Finansowo-Księgowy
agnieszka.napierala@irpoznan.com.pl
tel.: 512 478 543
Wydział Oświaty
oswiata@irpoznan.com.pl
tel. 512 478 534
Wydział Promocji Gospodarczej
bogumila.frackowiak@irpoznan.com.pl
tel.: 601 913 140
PEŁNOMOCNICY IZBY W:
• Koninie – Iwona Wojciechowska pelnomocnik.konin@irpoznan.com.pl
62-500 Konin, ul. 3 Maja 48
tel: 512 478 544
• Lesznie – Monika Lewandowska pelnomocnik.leszno@irpoznan.com.pl
64-100 Leszno, ul. Słowiańska 54 III pietro
tel. 512 478 535
• Pile – Katarzyna Jeleń-Wojciechowska pelnomocnik.pila@irpoznan.com.pl
64-920 Piła, ul. Bydgoska 35
tel. 512 478 537