Zapraszamy!
W ostatnich latach można zaobserwować rosnące znaczenia marketingu internetowego i jego wpływ na wzrost sprzedaży mikro, małych a także średnich przedsiębiorstw. Szybkość i łatwość dostępu do informacji powoduje, że budowanie przewagi konkurencyjnej firm musi się odbywać przez wykorzystanie nowoczesnych technologii, bez których każdemu przedsiębiorstwu będzie coraz trudniej zaistnieć
w świadomości potencjalnych klientów. Takie elementy jak posiadanie własnej strony internetowej są już standardowym działaniem w przedsiębiorstwach, które chcą zaistnieć w internecie. Jak pokazują badania przeprowadzone przez PARP, takie firmy dwa razy szybciej zwiększają swoje obroty i liczbę pracowników niż te, które nie maja swojej strony internetowej.
Najmniej reprezentowaną grupą w internecie są firmy rzemieślnicze. Do tej pory nie powstał też żaden portal internetowy w Wielkopolsce ani w innych częściach Polski, który stanowiłby bazę kontaktowo - informacyjną o firmach rzemieślniczych w internecie. Świadczy to o nie wystarczającej obecności rzemiosła w sieci. Aby to zmienić Wielkopolska Izba Rzemieślnicza w Poznaniu realizuje projekt pt. „Marketing internetowy nową siłą rzemiosła”, w ramach którego zostanie utworzony rzemieślniczy portal internetowy, na którym zamieszczone będą profile zainteresowanych promocją rzemieślniczych firm zrzeszonych
w wielkopolskich Cechach.
Cele projektu
Celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw MSP z woj. wielkopolskiego poprzez działania marketingowe oraz zbudowanie pozytywnego wizerunku rzemiosła i stworzenie innowacyjnego symbolu jakości rzemieślniczej w oparciu o opinie klientów. Działania projektu skierowane są na stworzenie portalu internetowego, za pomocą którego potencjalny klient będzie mógł dotrzeć do rzemieślnika, znaleźć opis jego oferty, skorzystać z oferowanej usługi,
a w końcowej fazie współpracy rzetelnie ocenić jego usługi.
Czas realizacji
01.09.2014 – 31.08.2015
Zadania, które będą realizowane w ramach projektu:
1. Opracowanie rzemieślniczego portalu korporacyjnego oraz aplikacji telefonicznej portalu
1. Szkolenia – mające na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych pracowników w obszarze prowadzenia działań marketingowych, w tym:
2. Kampania upowszechniająca poprzez:
WIĘCEJ INFORMACJI na stronie Projeky realizowane przez Izbę