Efektywna sprzedaż

17 Wrzesień 2020, wyświetleń: 1516,

Bezpłatne warsztaty online


 

SZKOLENIE ONLINE: EFEKTYWNA SPRZEDAŻ DLA POCZĄTKUJĄCYCH

 

Organizator: Wielkopolska Izba Rzemieślnicza
Data szkolenia: 30.09 - 02.10.2020
Czas szkolenia online: 10:00 – 14:00
Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 14:00 – 18:00

 

 


Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
•    sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
•    sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
•    arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem. Dodatkowo każdego dnia 1h doradztwa

 

PROGRAM SZKOLENIA ONLINE: EFEKTYWNA SPRZEDAŻ DLA POCZĄTKUJĄCYCH

 

 

DZIEŃ I – WARSZTATU ONLINE 4H + ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H

 

I DOSKONALENIE PROCESU I TECHNIK SPRZEDAŻY

1.1    Istota ustalenia strategicznych klientów (grup celu) firmy/produktu.
1.2    Etapy procesu skutecznej sprzedaży:
-    Klasyfikowanie i przeszukiwanie
-    Powitanie i nawiązanie kontaktu
-    Określenie potrzeb klienta
-    Prezentacja produktu
-    Pokonywanie zastrzeżeń
-    Finalizacja
-    Posprzedażowe warunki sprzedaży.
 
1.3    Tajniki technik sprzedaży
-    Rodzaje technik sprzedaży
-    Zastosowanie technik w negocjacjach – ćwiczenie w małych grupach

 

 

II SKUTECZNA KOMUNIKACJA W PROCESIE SPRZEDAŻY - praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia

 


2.1    Cechy, zachowania i umiejętności dobrego handlowca.
2.2    Komunikacja werbalna.
2.3    Komunikacja niewerbalna.

 

 

DZIEŃ II –WARSZTATU ONLINE 4H +ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H

 

III EFEKTYWNE METODY I NARZĘDZIA STOSOWANE W ODPOWIEDNICH ETAPACH SPRZEDAŻY

 


3.1    Analiza potrzeb klienta
-    Metody badania potrzeb klienta.
-    Formułowanie pytań zamkniętych, otwartych.
3.2    Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.
3.3    Model PCK

 

 

IV UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, W TYM ANALIZA POSPRZEDAŻOWA - praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia


4.1    Analiza posprzedażowa
4.2    Walka z rutyną w sprzedaży

 

V TECHNIKI WSPOMAGAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTĄ

5.1    Zachowania asertywne
5.2    Radzenie sobie z presją i manipulacją
5.3    Praca nad emocjami

 

DZIEŃ III –WARSZTATU ONLINE 4H +ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H

 

VI TELEMARKETING

 
6.1    Zasady skutecznego telemarketingu
6.2    Przygotowanie skryptu rozmowy telemarketingowej

 

VII KONSULTACJE INDYWIDUALNE    
 
Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży, budowania relacji z klientem, analizy potrzeb klienta, prezentacji oferty handlowej, pracy z trudnym klientem, zamknięcia sprzedaży.
Celem szkolenia  jest  przede  wszystkim  przygotowanie  uczestników  szkolenia  do  owocnej  pracy  z klientem, których efektem jest doprowadzenie do zawarcia transakcji kupna – sprzedaży.
Poprzez udział w szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętności wykonywania zadań profesjonalnego sprzedawcy obejmujących m.in.: zachowanie się w kontaktach z klientami i współpracownikami zgodnie z zasadami savoir – vivre'u biznesowego oraz normami etycznymi i estetycznymi, prowadzenia rozmów z klientem z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży, prezentowania pozytywnej postawy; przeprowadzania analizy sytuacyjnej firmy i otoczenia, opracowania planu działania, prowadzenia sprzedaży i postępowanie na wypadek zgłoszonych niezgodności z umową, pozyskania lojalnych klientów.

 

 

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 25.09.2020 r. (karta zgłoszeniowa w załączeniu)

drogą mailową: zgloszenia.szkolenia@irpoznan.com.pl

 

 

Ilość miejsc jest ograniczona.

Bliższe informacje pod numerem telefonu 61 859 35 26.

 






Ankieta

Sfinansowanie dostosowania strony www do wymogów dostępności WCAG 2.1 AA ze środków NIW

Baner dofinaoswanie strony