Ruszyła kampania medialna!

21 Lipiec 2015, wyświetleń: 4531,

Portal rzemieślnik 24 reklamowany jest na bilbordach w radiu i telewizji!


 

 

 

 

 

 

 

 

Już za miesiąc kończy się projekt „Marketing internetowy nową siłą rzemiosła”, którego głównym zadaniem było stworzenie pierwszego w Polsce profesjonalnego portalu internetowego. Przypomnijmy, że portal z jednej strony skierowany jest do potencjalnych klientów, którzy szukają dobrego, sprawdzonego rzemieślnika w danej branży, a z drugiej strony do rzemieślników, którzy chcą jeszcze dołączyć do grupy fachowców świadczących usługi o najwyższej jakości. 

 

  

 

Od 17 lipca rozpoczęła się miesięczna kampania promująca portal. Będzie można w wielu miastach Wielkopolski zauważyć bilbordy, a w Poznaniu na licznych przestankach tramwajowych citylighty. Równocześnie w regionalnej telewizji TVP Poznań i WTK oraz stacjach radiowych Merkury i ESKA są emitowane spoty zachęcające do odwiedzenia i skorzystania z portalu. Mamy nadzieję, że ta wszechstronna kampania pozwoli rzemieślnikom na zdobycie nowych klientów i poszerzenie grona odbiorców swoich usług.

 

Takie reklamy pojawiły się na wielu poznańskich przystankach

 

 

 

 

 

A to bilbord, który pojawił się w wielu miastach Wielkopolski

 

 

 

 

Sądzimy, że kampania przyniesie wymierne korzyści tym rzemieślnikom, którzy są na portalu. Będzie również świetną promocją rzemieślniczych usług, rzemieślniczych firm a przede wszystkim rzemieślniczej jakości. 

 

Portal i cała kampania promująca została sfinansowana ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Bogumiła Frąckowiak

 

Tu możesz obejrzeć spot reklamowy




Tagi powiązane z wiadomością:
Marketing internetowy nową siłą rzemiosła



Ankieta

Sfinansowanie dostosowania strony www do wymogów dostępności WCAG 2.1 AA ze środków NIW

Baner dofinaoswanie strony