Prowadzę - jestem trzeźwy

04 Styczeń 2011, wyświetleń: 6270,

Popieramy i włączamy się do akcji.


Popieramy i włączamy się do akcji. Akcję zainicjował wspólnie z dr Krzysztofem Wilgusem - Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej Ks. Piotr Brząkalik. Z powodzeniem od wielu , wielu lat propagują odpowiedzialne zachowanie kierowców. Zaczynali, skromnie – na Śląsku – dziś o ich inicjatywie głośno w całej Polsce.
Wielkopolska Izba Rzemieślnicza w Poznaniu od dziś będzie także miała swoje miejsce na bardzo długiej liście szacownych instytucji , organizacji , mediów i miast , które promują tę akcję.
Zakończyły się zdjęcia do najnowszego spotu kampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy". Scenariusz nawiązuje do nowego hasła "Trzeźwość bez granic" obecnego na billboardach, autobusach i innych nośnikach reklamy.

Spot będzie emitowany w TVP, TVN oraz innych stacjach telewizyjnych - regionalnych i lokalnych, a docelowo również na antenach stacji zagranicznych. Emisje na antenie TVN już się rozpoczęły, emisje na antenie TVP rozpoczną się w styczniu 2011 roku.

Spot zatytułowany jest "Trzeźwość bez granic". To samo hasło obecne jest na billboardach i autobusach, w internecie i prasie.

Powstanie spotu możliwe było dzięki dofinansowaniu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz zaangażowaniu firmy GFR Capital z Tychów.

Organizatorzy kampanii przygotowują międzynarodową odsłonę kampanii w państwach Unii Europejskiej. Ich celem jest zbudowanie międzynarodowej wspólnoty ludzi, których łączy wola trzeźwego i odpowiedzialnego kierowania pojazdami.

 

PRO zamiast ANTY

Od dziesięciu lat budujemy modę na trzeźwość naturalną, odważną, konsekwentną, cierpliwą i stanowczą. Nie jesteśmy przeciwko piciu alkoholu. Jesteśmy za trzeźwym stylem życia.


Choć hasła kolejnych edycji kampanii zmieniały się w poszczególnych latach, główna myśl pozostała taka sama. Zdecydowanie odcięliśmy się od kampanii społecznych pokazujących w drastyczny sposób konsekwencje nadużywania alkoholu. Nie chcemy szantażem psychicznym i strachem wymuszać określonych zachowań. Odwołujemy się do wolności człowieka i związanej z nią odpowiedzialności, do rozwagi, potrzeby szacunku i przynależności do grupy. Zachęcamy do budowania trzeźwość w sobie i wokół siebie.Najbardziej cieszy nas olbrzymie poparcie społeczne, wiele ciepłych słów od znajomych i przyjaciół, tysiące maili od osób popierających kampanię , kolejni partnerzy gotowi wesprzeć nasze działania. To poparcie dostarcza nam satysfakcji i poczucia, że nasz praca przynosi wiele dobrego, że zmienia na lepsze całe rodziny i ich otoczenie.

Akcja będzie trwać tak długo, jak długo zechcą się ludzie w nią angażować. Kampania rozwija się i żyje swoim życiem. Myślę, że jej atutem jest spójność i dziesięcioletnia konsekwencja.

 

Ks. Piotr Brząkalik
Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej

To nie program PR, to nasza misja

Wewnętrzne przekonanie skłoniło nas do współtworzenia kampanii promujących trzeźwość.


Dziesięć lat temu, kiedy zainicjonowaliśmy program „Trzeźwość" nikt nie mówił o społecznej odpowiedzialności biznesu, programach PR i CSR. Po prostu uważaliśmy, że mając odpowiednie środki, możemy zrobić coś dobrego. Czuliśmy, że biznes powinien być etyczny, odpowiedzialny, służyć społeczeństwu.

Nasze kampanie są próbą profesjonalnego wykorzystania jak najszerszej i jak największej ilości nośników reklamowych do promocji stylu, postawy, wartości, sposobu życia, jakim jest trzeźwość.Dysponując licznymi kontaktami w branży reklamy staramy się pozyskać dla kampanii jak najwięcej partnerów. Przeprowadzamy co roku badania ankietowe kierowców, które są podstawą przygotowania strategii reklamowej. Równocześnie koordynujemy wszystkie działania, planujemy nośniki, zajmujemy się stroną organizacyjną i finansową.

Decyzja o corocznym zaangażowaniu, które przecież pochłania dużo energii, czasu i pieniędzy, nie jest elementem złożonego programu promocji firmy, ale wypływa z przekonań kadry zarządzającej oraz zespołu pracowników, którzy z pasją i poczuciem misji podejmują co roku wyzwanie „Trzeźwość".

Dr Krzysztof Wilgus
Business Consulting Sp. z o.o.

Jeśli chcą się dowiedzieć Państwo czegoś więcej na ten temat polecamy stronę

www.trzezwosc.pl

Zapraszamy  takze do obejrzenia spotu w naszej galerii filmowej

Marzena Rutkowska-Kalisz

 

 




Tagi powiązane z wiadomością:
Trzeźwość, pijani kierowcy



Ankieta

Sfinansowanie dostosowania strony www do wymogów dostępności WCAG 2.1 AA ze środków NIW

Baner dofinaoswanie strony