Efektywne sprzedawanie

2020-10-23 00:00:00

Szkolenie online

 

 

 SZKOLENIE ONLINE: EFEKTYWNA SPRZEDA┼╗ DLA POCZ─äTKUJ─äCYCH

 

Organizator: Wielkopolska Izba Rzemie┼Ťlnicza w Poznaniu
Data szkolenia: 04.11 - 06.11.2020
Czas szkolenia online: 10:00 – 14:00
Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 14:00 – 18:00

 

Wa┼╝ne!
Prosimy by ka┼╝dy z Uczestników szkolenia przygotowa┼é:
•    sprawny/ dzia┼éaj─ůcy mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczno┼Ťci szkolenia
•    sprawn─ů/ dzia┼éaj─ůc─ů kamer─Ö - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczno┼Ťci szkolenia
•    arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zada┼ä

Link loguj─ůcy na szkolenie zostanie Pa┼ästwu przes┼éany dzie┼ä przed szkoleniem. Dodatkowo ka┼╝dego dnia 1h doradztwa

 

DZIE┼â I – WARSZTATU ONLINE 4H + ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H

 

I. DOSKONALENIE PROCESU I TECHNIK SPRZEDA┼╗Y:

 

1.1 Istota ustalenia strategicznych klientów (grup celu) firmy/produktu.

1.2 Etapy procesu skutecznej sprzeda┼╝y:

- Klasyfikowanie i przeszukiwanie

- Powitanie i nawi─ůzanie kontaktu

- Okre┼Ťlenie potrzeb klienta

- Prezentacja produktu

- Pokonywanie zastrzeżeń

- Finalizacja

- Posprzeda┼╝owe warunki sprzeda┼╝y.

1.3 Tajniki technik sprzeda┼╝y

- Rodzaje technik sprzeda┼╝y

- Zastosowanie technik w negocjacjach – ─çwiczenie w ma┼éych grupach

 

II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W PROCESIE SPRZEDA┼╗Y - praca indywidualna, zdalna Uczestnika

 

2.1 Cechy, zachowania i umiej─Ötno┼Ťci dobrego handlowca.

2.2 Komunikacja werbalna.

2.3 Komunikacja niewerbalna.

 

DZIE┼â II –WARSZTATU ONLINE 4H +ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H

 

III. EFEKTYWNE METODY I NARZ─śDZIA STOSOWANE W ODPOWIEDNICH ETAPACH SPRZEDA┼╗Y

 

3.1 Analiza potrzeb klienta

- Metody badania potrzeb klienta.

- Formułowanie pytań zamkniętych, otwartych.

3.2 Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.

3.3 Model PCK

 

IV. UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, W TYM ANALIZA POSPRZEDA┼╗OWA - praca indywidualna, zdalna Uczestnika 

 

4.1 Analiza posprzeda┼╝owa

4.2 Walka z rutyn─ů w sprzeda┼╝y

 

V. TECHNIKI WSPOMAGAJ─äCE EFEKTYWNO┼Ü─ć OSOBIST─ä


5.1 Zachowania asertywne

5.2 Radzenie sobie z presj─ů i manipulacj─ů

5.3 Praca nad emocjami

 

DZIE┼â III –WARSZTATU ONLINE 4H +ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H

 

VI. TELEMARKETING

 

6.1 Zasady skutecznego telemarketingu

6.2 Przygotowanie skryptu rozmowy telemarketingowej

 

VII. KONSULTACJE INDYWIDUALNE

 

Cel szkolenia:

 

 

 

Uczestnicy szkolenia uzyskaj─ů praktyczn─ů wiedz─Ö z zakresu sprzeda┼╝y, budowania relacji z klientem, analizy potrzeb klienta, prezentacji oferty handlowej, pracy z trudnym klientem, zamkni─Öcia sprzeda┼╝y.

 

Celem szkolenia  jest  przede  wszystkim  przygotowanie  uczestników  szkolenia  do  owocnej  pracy  z klientem, których efektem jest doprowadzenie do zawarcia transakcji kupna – sprzeda┼╝y.

 


Poprzez udzia┼é w szkoleniu uczestnik nab─Ödzie umiej─Ötno┼Ťci wykonywania zada┼ä profesjonalnego sprzedawcy obejmuj─ůcych m.in.: zachowanie si─Ö w kontaktach z klientami i wspó┼épracownikami zgodnie z zasadami savoir – vivre’u biznesowego oraz normami etycznymi i estetycznymi, prowadzenia rozmów z klientem z wykorzystaniem aktywnych technik sprzeda┼╝y, prezentowania pozytywnej postawy; przeprowadzania analizy sytuacyjnej firmy i otoczenia, opracowania planu dzia┼éania, prowadzenia sprzeda┼╝y i post─Öpowanie na wypadek zg┼éoszonych niezgodno┼Ťci z umow─ů, pozyskania lojalnych klientów.

 

 
Zg┼éoszenia przyjmujemy do dnia 27.10.2020 r. (karta zg┼éoszeniowa w za┼é─ůczeniu)

drog─ů mailow─ů: zgloszenia.szkolenia@irpoznan.com.pl

 

Ilo┼Ť─ç miejsc jest ograniczona.

Bli┼╝sze informacje pod numerem telefonu 61 859 35 26.

 





treťŠ zosta│a wydrukowana ze strony
http://www.irpoznan.com.pl/wiadomosc,efektywne-sprzedawanie.html