Szkolenie online
SZKOLENIE ONLINE: EFEKTYWNA SPRZEDAŻ DLA POCZĄTKUJĄCYCH
Organizator: Wielkopolska Izba Rzemieślnicza w Poznaniu
Data szkolenia: 04.11 - 06.11.2020
Czas szkolenia online: 10:00 – 14:00
Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 14:00 – 18:00
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
• sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
• sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
• arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem. Dodatkowo każdego dnia 1h doradztwa
DZIEŃ I – WARSZTATU ONLINE 4H + ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H
I. DOSKONALENIE PROCESU I TECHNIK SPRZEDAŻY:
1.1 Istota ustalenia strategicznych klientów (grup celu) firmy/produktu.
1.2 Etapy procesu skutecznej sprzedaży:
- Klasyfikowanie i przeszukiwanie
- Powitanie i nawiązanie kontaktu
- Określenie potrzeb klienta
- Prezentacja produktu
- Pokonywanie zastrzeżeń
- Finalizacja
- Posprzedażowe warunki sprzedaży.
1.3 Tajniki technik sprzedaży
- Rodzaje technik sprzedaży
- Zastosowanie technik w negocjacjach – ćwiczenie w małych grupach
II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W PROCESIE SPRZEDAŻY - praca indywidualna, zdalna Uczestnika
2.1 Cechy, zachowania i umiejętności dobrego handlowca.
2.2 Komunikacja werbalna.
2.3 Komunikacja niewerbalna.
DZIEŃ II –WARSZTATU ONLINE 4H +ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H
III. EFEKTYWNE METODY I NARZĘDZIA STOSOWANE W ODPOWIEDNICH ETAPACH SPRZEDAŻY
3.1 Analiza potrzeb klienta
- Metody badania potrzeb klienta.
- Formułowanie pytań zamkniętych, otwartych.
3.2 Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.
3.3 Model PCK
IV. UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, W TYM ANALIZA POSPRZEDAŻOWA - praca indywidualna, zdalna Uczestnika
4.1 Analiza posprzedażowa
4.2 Walka z rutyną w sprzedaży
V. TECHNIKI WSPOMAGAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTĄ
5.1 Zachowania asertywne
5.2 Radzenie sobie z presją i manipulacją
5.3 Praca nad emocjami
DZIEŃ III –WARSZTATU ONLINE 4H +ZDALNA, INDYWIDUALNA PRACA UCZESTNIKA SZKOLENIA 4H
VI. TELEMARKETING
6.1 Zasady skutecznego telemarketingu
6.2 Przygotowanie skryptu rozmowy telemarketingowej
VII. KONSULTACJE INDYWIDUALNE
Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży, budowania relacji z klientem, analizy potrzeb klienta, prezentacji oferty handlowej, pracy z trudnym klientem, zamknięcia sprzedaży.
Celem szkolenia jest przede wszystkim przygotowanie uczestników szkolenia do owocnej pracy z klientem, których efektem jest doprowadzenie do zawarcia transakcji kupna – sprzedaży.
Poprzez udział w szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętności wykonywania zadań profesjonalnego sprzedawcy obejmujących m.in.: zachowanie się w kontaktach z klientami i współpracownikami zgodnie z zasadami savoir – vivre’u biznesowego oraz normami etycznymi i estetycznymi, prowadzenia rozmów z klientem z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży, prezentowania pozytywnej postawy; przeprowadzania analizy sytuacyjnej firmy i otoczenia, opracowania planu działania, prowadzenia sprzedaży i postępowanie na wypadek zgłoszonych niezgodności z umową, pozyskania lojalnych klientów.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 27.10.2020 r. (karta zgłoszeniowa w załączeniu)
drogą mailową: zgloszenia.szkolenia@irpoznan.com.pl
Ilość miejsc jest ograniczona.
Bliższe informacje pod numerem telefonu 61 859 35 26.